26 Eylül 2014 Cuma

TONI&GUY Saç Maskesi...

Merhabalar...

Size bir üründen bahsetmek istiyorum. Yıllardır saçlarımın özellikle bahar aylarında yoğun dökülmesi ciddi canımı sıkıyordu. Çocukluktan bu yana genetik olarak saçlarım gün geçtikçe daha beyazlıyor ve sık boyatmak zorunda kalıyorum. Bu da tabi saçlarımı güçsüz ve bakımsız görünmesine neden oluyor. Fatma Samsa Yılmaz "Tarçın Pasta Evi" bloğunun sahibesinin yaptığı blog yazarlarında bu üründen hediye ettiler. Bir de saç köpüğü ve bakım spreyi hediye ettiler. Ben onları da deneyimleyip size paylaşacağım.

Duştan çıkmaya yakın bir fındık büyüklüğünde alıyorum ve nasıl oluyor bilmiyorum koca saçıma rahatlıkla yediriyorum. Yapısı itibari her tarafa rahatlıkla yayılıyor. Saçlarım kıvırcık olduğu için banyoda ancak saç tarayabilen biri olarak bunu sürer sürmez saçlarım kendini bırakıyor ve rahatlıkla tarıyorum. 5 dk saçınızda kalması gerekiyor. Ve dipten uca uygulanabiliyor. Ama yanlış anlamayın saç kremi değil saç maskesi bu. Saçlarımın dökülme oranı ciddi manada azalma ve saçımda parlaklık söz konusu... Neredeyse olmazsa olmazım oldu bu maske.

Tavsiye ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder