21 Şubat 2014 Cuma

YKM Cevahir'de AGENDAby Ayşe Deniz Yeğin Rüzgarı...


Bu benim blogdaki ilk yazım ve bu yazının benim için uğur getirmesini diliyorum. :)
Geçtiğimiz hafta bir etkinlik daveti aldım. Yıllar yılı blog yazarıyım takip edenleriniz bilir. Fakat ilk kez moda üzerine bir davetti bu. Çok heyecan verici olmakla birlikte büyük bir merakım vardı. 4 yıla yakındır dolabımdaki kıyafetler azalsın ve yeni tasarım kıyafet almak için diye bekliyorum. 4/1 oranına düştü şükür. :) Etkinlik Cevahir AVM'de YKM mağazasındaydı.

Beden yapıma uygun kıyafet bulmak oldukça güç. Aslında şişman ya da farklı bir yapım yok. Sadece üst kısmım biraz daha kalın ve dar olduğu için kıyafet uydurmak oldukça güç.  Sevgili Ayşe Deniz ile etkinlik başlamadan evvel tanışma imkanı buldum. Keyifli sohbeti arasında kıyafet seçimimi nasıl yapmam gerektiğini öğrendim. Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum.

Tasarımları oldukça güzel kesimli. Kendisinin dediği ve benimde gözlemlediğim kadarıyla kıyafetler birçok vücut yapısına direkt uyum sağlayacak bir tasarımla oluşturulmuş. Ayrıca kıyafetlerde kullanılan kumaşlara bayıldım.

 Bu tam benim tarzım. :)

Şehirli, kendine yakıştırmayı seven, sade ama stil sahibi, modern kadınlara hitap eden AGENDA koleksiyonu; rahat, ufak detay dokunuşlarla gündüzden geceye de taşınabilecek, tasarım değeri taşıyan parçalardan oluşuyor. 

Hayatın her alanına tasarım dokunuşları getirme misyonu ile çalıştığını belirten Ayşe Deniz Yeğin’in çizgisi, koleksiyondaki her parçada fark ediliyor. Rahatlık ve fonksiyonelliğe öncelik verilen koleksiyonda yer alan desenli parçaların hemen hepsinde geometrik esintiler dikkat çekerken tasarımcının kendi çizdiği desenlere de yer veriliyor.Siyah ve beyazın baskın olduğu koleksiyonda nar çiçeği, saks mavi gibi sezonun gözde renkleri yazın enerjisini taşıyor.

Koleksiyonunu müşterilerle buluşturduğu için büyük bir heyecan yaşadığını ve alacağı geri dönüşlerin kendisi için büyük önem taşıdığını belirten Ayşe Deniz Yeğin, “Agenda için büyük bir titizlikle çalıştım. Agenda koleksiyonu için günümüzün şehirli kadınlarından ilham aldım ve onların ihtiyaçlarına, arayışlarına duyarlı, şehir hayatında günü yaşarken rahat edebilecekleri, günlük kıyafetlerine ufak detay dokunuşlarla geceye de taşıyabilecekleri bir koleksiyon hazırladım. Siz değerli YKM müşterilerinin de beğenisine sunmaktan mutluluk duyuyorum.” diye konuştu.

Agendaby Ayşe Deniz Yeğin markalı ürünleri satın alan YKM müşterileri cazip fiyatlarla tasarım ürünleri giymenin keyfini yaşayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder